امروز دوباره دلم...


رویای خاموش

امروزدوباره دلم شکست؛ازهمان جای قبلی...!

کاش میشد آخراسمت نقطه گذاشت تا ديگرشروع نشوی...!

کاش میشد فریاد بزنم: "پایان"

دلم خیلی گرفته ...

اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد!

آدمهاازدوردوست داشتنی ترند......!

 



نظرات شما عزیزان:

درس زندگی
ساعت7:55---28 ارديبهشت 1391
همیشه همینطوریه...
شهر از بالا زیباست و مردم از دور جذاب..
باید فاصله را رعایت کرد....
.....
و هر هرلحظه می توان نقطه را در جلوی جایی گذاشت تا هزاران سال خیالت راحت باشد.


مریم
ساعت21:36---23 ارديبهشت 1391
سلام . واقعیت زندگی همینه البته نه برای همه .

زينب
ساعت22:53---22 ارديبهشت 1391
ميگن درد رو از هر طرف بخوني ميشه درد ولي درمان رو از آخر بخوني ميشه "نامرد"مواظب باش واسه دردت به هر درماني تن ندي!

یکی مثل من
ساعت12:55---19 ارديبهشت 1391
سلام
خوندمت زیبا به زندگی می نگری یا زیبا مینویسی من شما رو لینک کردم


مجید
ساعت9:42---19 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز ولی آدما از نزدیکم دوست داشتنی هستن!

سپیده
ساعت18:29---18 ارديبهشت 1391
salam sara joon,belakhare forsati shod ta ye sari be webloget bezanam,alie azizam!پاسخ:مرسی نفس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:21 توسط سارا| |


Power By: LoxBlog.Com